czwartek, 22 grudnia 2016

Kartka z bombką

Święta już niebawem a ja chciałabym Wam pokazać kolejną świąteczną kartkę.


Połączyłam tutaj papiery firmy Trimcraft i Galeria Papieru. 
W centrum umieściłam tekturową bombkę. 


Poinsecję wykonałam z czerwonego papieru morwowego, użyłam wykrojników Marianne Design - LR0122 oraz LR0142. Gałązki wycięłam Impression Obsession - DIE 021-N oraz Creative Expressions - Pine Twig CED3054.
Ozdobna serwetka to wykrojnik Cheery Lynn Designs - DL101 English Tea Party Doily.



8 komentarzy:

  1. Bardzo eleganckie! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Eco-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i poinsecje śliczne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu FHB :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kolory i super kompozycja! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna praca, dziękuję za zabawę z CraftStyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesoła,wdzięczna kartka,piękne poinsecje dodają jej uroku.
    Dziękuję z udział w wyzwaniu FHB.
    Pozdrawiam,Carmen

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna:)! pozdrawiam cieplo:), malwinku DT Craft Style

    OdpowiedzUsuń