niedziela, 1 listopada 2015

Kartka dla księdza

Witam. Dzisiaj nietypowa kartka dla księdza z okazji dwóch wyjątkowych okazji 
a mianowicie z okazji urodzin i rocznicy sakramentu kapłaństwa. Zanudzę Was trochę zdjęciami.


Papier i tekturka pochodzą z Magicznej Kartki.



Kwiatki wykonałam z białego papieru czerpanego z Namaste. Wycięłam je wykrojnikiem Joy!Crafts - 6002 0025, listki to wykrojnik Crafty Ann - Flourish 13.



Serwetkę na której umieściłam tekturkę wycięłam wykrojnikiem Marianne Design - CR1201.





Mam nadzieję, że wytrwaliście do końca. 
Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze.

2 komentarze:

  1. He visitado tu blog, y he visto las hermsoas que haces. Yo estoy iniciádome pero no me siento todavía capaz de hacer algo tan elaborado. Además, donde vivo no consigo muchos materiales.
    Un saludo desde Valdivia, Chile.
    Maru

    OdpowiedzUsuń